Arculattervezés
A 21.században egy cég számára elkerülhetetlen a vizuális megjelenés és látványvilág. Hiába van kiváló szolgáltatásod, vagy terméked, ha ezt nem a megfelelő formában publikálod a nagyközönségnek. A jól megalkotott vizuális megjelenés megkülönböztet a konkurenciától, és felkelti a célcsoportod érdeklődését. A professzionális arculat több ajánlatkérést vagy épp forgalmat generál, mivel a vonzó megjelenést a vásárlók a jobb minőséggel azonosítja.
Arculattervezés előnyei
Fontos az első benyomás
A cégek arculattervezésekor fontos a látvány. Az emberi szem előbb figyel fel egy jól kialakított logóra, mint egy egyszerű írott szövegre. A céges arculat az emberi ösztönöket használja ki.
Márkahűség
A cégarculatot úgy alkotjuk meg, hogy jól megjegyezhető legyen, ami segít a hűséges ügyfeleket toborozni. Ragaszkodni fognak a márkádhoz azok a kliensek, akik elégedettek voltak. A jövőben pedig örömmel fognak visszatérni hozzád.
Megbizhatóság és erő
A jól megalkotott cégarculat erőt sugároz. Azt kommunikálja ügyfeleinknek, hogy a cégre bátran támaszkodhatnak, mert stabil szereplő a piacon. Egy jó cégarculat automatikusan azt a hatást kelti, hogy nagy és erős cégről van szó.
Magasabb bevétel
Egy kitűnő arculattal rendelkező cég erőt mutat és márkahűségre ösztönöz.
Miután a jól kialakított arculat ismertté válik a piacon, könnyebb magasabb árat meghatázozni a termékeidre. A vásárlók tudják, hogy a pénzükért minőségi terméket vagy szolgáltatást kapnak.
Miután a jól kialakított arculat ismertté válik a piacon, könnyebb magasabb árat meghatázozni a termékeidre. A vásárlók tudják, hogy a pénzükért minőségi terméket vagy szolgáltatást kapnak.
Az arculattervezés részei
Offline és online elemek
Névjegykártya, boríték, dosszié, levélpapír, brosúra, póló, munkaruha, roll-up, e-mail aláírás, prezentáció sablon, fejlécek, bannerek.
Webdesigner
Logó tervezése
Animált arculati elemek